Vize a mise klubu FbC Aligators
Naše vize
„Personálně a finančně stabilní klub, s kvalitním zázemím, rodinnou atmosférou a profesionálním řízením za pomocí moderních komunikačních technologií, který je zaměřen na výchovu mládeže, rekreační hráče i špičkový florbal na nejvyšší úrovni s převahou vlastních odchovanců.“
Mise klubu
- pro zájemce vytvořit podmínky k smysluplné trávení volného času florbalem
- vychovat slušné, férové lidi a společensky odpovědné jedince
- vést mladé sportovce k celoživotní lásce ke sportu
- probudit prostřednictvím florbalu v mládeži kladný vztah ke zdravému životnímu stylu
- vytvořit příznivé podmínky pro spolupráci
- nabídnout veřejnosti akce ke kulturnímu vyžití
- vytvořit co nejlepší podmínky pro nejtalentovanější jednotlivce
- být respektovaným klubem nejen na hřišti, ale i mimo něj
Cíle klubu ALIGATORS 2025
-
Organizačně – manažerská složka
- 3 zaměstnanci na celý úvazek, kteří se zapojí do organizace klubu
- informační systém sloužící k řízení, rozhodování a komunikaci
- finanční stabilita s rezervou ve výši 10 % nákladů předchozí sezóny
- fungující spolupráce s 10 školami v regionu na úrovni akademií, ze kterých by tato mládež mohla přecházet do našeho klubu
- dopravní prostředek pro hromadnou přepravu týmů
- vlastní sportovní hala, nebo hala s výsadním postavením v oblasti klubu s vlastní kanceláří v rámci areálu
-
Sportovně – metodická složka
- elitní tým mužů – 3. nejvyšší soutěž
- elitní tým žen – 2. nejvyšší soutěž
- vytvořit dvoučlenný licencovaný tým trenérů pro každou mládežnickou kategorii
- využívat informační technologie pro organizování a plánování sportovního procesu
- 2 x za rok pořádat speciální náborovou akci v každé spolupracující škole
- kompletní chlapeckou i dívčí mládežnickou strukturu
- každé mládežnické družstvo s minimálním počtem 12 hráčů
-
Budování značky klubu
- mít plně funkční fanshop i klubový obchod
- zakoupit jednotný vzhled dvou sad dresů pro celý klub
- mít plně funkční a pravidelně (4 x za rok) se scházející rodičovskou radu
- vytvořit plně funkční fanklub
- 1 x za měsíc rozesílat newsletter
- průměrná návštěvnost na domácích zápasech elitních týmů – 100 diváků
- ke každému domácímu zápasu přistupovat jako k samostatnému eventu
- každoročně pořádat 10 sportovních akcí pro širokou veřejnost
- každoročně pořádat 5 společenských akcí pro širokou veřejnost
- 2 x za rok pořádat akce pro partnery klubu
- mít 5 partnerů v rámci barterového plnění
- mít 3 partnery v oblasti materiálního zabezpečení
- mít generálního partnera a 5 hlavních partnerů
- organizovat minimálně 2 kampaně za rok
- mít redakční tým