Vize a mise klubu FbC Aligators

 

Naše vize

„Personálně a finančně stabilní klub, s kvalitním zázemím, rodinnou atmosférou a profesionálním řízením za pomocí moderních komunikačních technologií, který je zaměřen na výchovu mládeže, rekreační hráče i špičkový florbal na nejvyšší úrovni s převahou vlastních odchovanců.“

Mise klubu

  • pro zájemce vytvořit podmínky k smysluplné trávení volného času florbalem
  • vychovat slušné, férové lidi a společensky odpovědné jedince
  • vést mladé sportovce k celoživotní lásce ke sportu
  • probudit prostřednictvím florbalu v mládeži kladný vztah ke zdravému životnímu stylu
  • vytvořit příznivé podmínky pro spolupráci
  • nabídnout veřejnosti akce ke kulturnímu vyžití
  • vytvořit co nejlepší podmínky pro nejtalentovanější jednotlivce
  • být respektovaným klubem nejen na hřišti, ale i mimo něj

 

 

Cíle klubu ALIGATORS 2025

  1. Organizačně – manažerská složka

  • 3 zaměstnanci na celý úvazek, kteří se zapojí do organizace klubu
  • informační systém sloužící k řízení, rozhodování a komunikaci
  • finanční stabilita s rezervou ve výši 10 % nákladů předchozí sezóny
  • fungující spolupráce s 10 školami v regionu na úrovni akademií, ze kterých by tato mládež mohla přecházet do našeho klubu
  • dopravní prostředek pro hromadnou přepravu týmů
  • vlastní sportovní hala, nebo hala s výsadním postavením v oblasti klubu s vlastní kanceláří v rámci areálu
  1. Sportovně – metodická složka

  • elitní tým mužů – 3. nejvyšší soutěž
  • elitní tým žen – 2. nejvyšší soutěž
  • vytvořit dvoučlenný licencovaný tým trenérů pro každou mládežnickou kategorii
  • využívat informační technologie pro organizování a plánování sportovního procesu
  • 2 x za rok pořádat speciální náborovou akci v každé spolupracující škole
  • kompletní chlapeckou i dívčí mládežnickou strukturu
  • každé mládežnické družstvo s minimálním počtem 12 hráčů

 

  1. Budování značky klubu

  • mít plně funkční fanshop i klubový obchod
  • zakoupit jednotný vzhled dvou sad dresů pro celý klub
  • mít plně funkční a pravidelně (4 x za rok) se scházející rodičovskou radu
  • vytvořit plně funkční fanklub
  • 1 x za měsíc rozesílat newsletter
  • průměrná návštěvnost na domácích zápasech elitních týmů – 100 diváků
  • ke každému domácímu zápasu přistupovat jako k samostatnému eventu
  • každoročně pořádat 10 sportovních akcí pro širokou veřejnost
  • každoročně pořádat 5 společenských akcí pro širokou veřejnost
  • 2 x za rok pořádat akce pro partnery klubu
  • mít 5 partnerů v rámci barterového plnění
  • mít 3 partnery v oblasti materiálního zabezpečení
  • mít generálního partnera a 5 hlavních partnerů
  • organizovat minimálně 2 kampaně za rok
  • mít redakční tým